30/1-12

Halloj!
Sitter just nu i min lilla stuga å dricker latte å äter en kladdkaksbit :) Sanna och jag sov här i natt. Vi sov som stockar båda två. :)Vi har haft dundermysigt. Sandra tittade också förbi igår. Vi gjorde varma mackor i min lillugn. men gott vare! Jag ska köpa en dator av Sanna de är den jag sitter vid just nu. Den funkar dunder bra men internet är segt.. Landet? eller? Imorgon blir det jobb. I lördags så jobbade Mats å jag vi hade skit mycket att göra. vi hade 600 mat!! mat-rekordet som finns är 703 och de var på kulturnatten. Så vi var inte långt ifrån! Puh! Jobbigt vare iaf. vi var inte klara med micelistan å mycket mat. Mats den galningen jobbade 16 timmar. Jag jobbade bara 12.. Ingen av oss käkade nått så blev lite sega.

Nu ska jag ta å åka mot skyttorp till Mattias. Ska sova där inatt.
Hare bra örni!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0