14/3-11

Tjabba Tjana Hallå!

Jennis fixa lite på min blogg!
Men hon är väl inte klar men men jag tycker det är bra iaf:D  Nu ska jag nog plugga lite alkoholhantering och naturkunskap. Eftersom jag har prov i det imorgon.. TRÅKIGT!! Men så äre. Mattias är i garaget och de är väl ingen ovanlighet.  Idag så skulle jag vara ledig men så blev de ikke.. Mamma ringde och fråga om jag kunde sitta i butiken. Så det har jag gjort idag.  har sökt lite jobb idag bland annat på Clas Ohlson som ska öppna på Gränby och Ica Kvantum.Ska klura ut lite fler ställen ;) 

Förra helgen  var det studentkryssning. jag var full like a kastrull! ramlade och slog i min haka ..:( Mattias, Sanna, Adde och jag badade i poolen som fanns på båten. Älskling har inte badat på väldigt länge och jag är väldigt stålt över honom! Kram på dig!Tack för en trevlig studentkryssning!


Brorsans cheva på Gotland

Bilden är på brorsans Cheva sommaren 08 på Gotland. Man saknar verkligen sommaren då man ser den!
VILL HA SOMMAR NU!


Gästblogg from the king juhlin!

hhihi, Jennie här! har pysslar lite med annas design, den är inte klar än men eftersom min dator är sänder så kan jag inte göra mer just nu. 
http://jenniejuhlin.blogg.se

PUSSPÅRE ANNIS♥

RSS 2.0