23/7-2010 del 2

Glömde ju, Jennie ska sitta i buriken hela nästa vecka så då blir jag äntligen ledig! Kännts som att jag inte varit de på länge. Men jag var ju de power veckan men då var jag ju  och åkte båt till åland med Carina, Mange, Lisa, Erik, Manges mamma och manges kusin. De var skojigt köpte öl så vuxen poäng!! Sen dagen efter de så åkte vi till Power Meet sen var jag där två dagar sen på torsdagskvällen åkte jag hem med Jimmy och Millan. Sen fredagen åkte vi till Sundsvall. Man kan säga att de var fullt upp!
Köpte ett parasoll igår, ett rött och blått:) 

Men hare bra, fint de! Hepåre Klick!

23/7-2010

Tjenare!

Tag sedan man skrev xD Jag är världelös på de kan man säga. hihi! Just nu sitter jag i butiken har gjort det i snart mer än en vecka!

När vi var i Sundsvall hade vi apskojigt! Jag tyckte det var skit kul! Vi bodde kanske 2,5 km från centrum så vi hade cyklarna med oss :)  Vi träffa många av Mattes jobbarkompisar och de var guldgrabbar allihoppa. Jimmy B snodde mina popcorn men de e lugnt!Vi såg även Ringens band Lou Siffer! Vi stannade en dag extra och kollade på Mustasch! vi var inne på området tills de stängde sen gick vi med Mattes jobbarkompisar till deras Hotell. Sen när Matte och jag gick därifrån så gick ag lite före för han var ganska jätte full och jag orkade bara inte med honom just då. Men sen när jag ringder honom så ser jag honom och han pekar framåt. Där går Ralf i Mustasch! Så jag går dit och vi pratar med dom. 

När jag frågar om det är okej om jag tar kort så säger Gitarristen ja men på min skjärt först! Så jag tar kort på hans skjärt. Sen frågar jag Ralf om jag måste ta kort på hans skjärt också, det skulle jag! Så jag har kort på deras skjärtar! Sen började ralf prata med mig om sin fru. Hur mycket han tyckte om henne och så. Men det var ju bara ett fel på henne och det var ju att hon ville ha sex så ofta! Alltså tre gånger i veckan tyckte han räckte!
Han var väldigt trevlig! Sen gick vi mot cyklarna och cyklade tillbaka till vandrarhemmet! 

Torsdagen (15/7) körde jag halkbanan de var askuligt!!

Förra helgen var det lugnt, jag hittade en pool i förrådet bredvid veboden så jag har försökt laga den lite ganska många små hål! Men ska tappa i vatten i den i helgen eller nått så får vi se om den håller!

Stackars lilla Kurre! Han är dålig Eva åkte med honom till veterinären i Slätten och kollade upp honom. En katt ska ha 38- 38,5 grader men Kurre hade 40,5! Så han hade ganska mycket i feber! Han har tydligen nått virus. så han fick kortison och nu ska vi ge honom penicillin. och sen skulle vi koka upp vatten tsm med honoung och salt. så ska vi ge honom det litte då och då.

Jag har börjat träna! Vuxen poäng till mig :D Britt och jag går i Storvreta på gymmet där!Skit skoj tränade i måndags och sen igår torsdags! Sen nästa vecka blir det väl tisdag- fredag! Kanske måndagen också!

Körde igår på körskolan gick inte alls bra! måste öva mer hemma! Kände mig helt enkelt världelös kan man säga!

Nu i helgen blir det Hot Rod Reunion för att kolla dels på när Pipen och Mange kör deras Hot Rod som de byggt!På kvällen åker vi till FoZZing som ska ha fest! Får se hur vi kommer dit och hem bara! Nån som vill vara chaffis?! :D 

Ska packa lite ordrar nu! Men ni får hare bra!! :D

I like Mattias Kniivilä! <3

Hepåre Klick!


3/7-2010

Tjabba! Sitter i butiken! Har varit ganska lugnt än så länge..  Igår så var det lugnt, tittade på tv med lilla Kurrekatt :)

Vi har ju sex stycken katter nu ju :P på midsommarafton kom Tindra tillbaka efter att ha varit borta i två dagar typ. Men hon hade ingen stor mage längre.. xD  Men hon visade mig var de låg och sen hjälpte Eva till och ta fram dom. Tindra blev skitglad lika glad som när man säger ost! så nu ligger det fyra små kattungar i vårat sovrum i en korg.  Sen på kvällen så varvade vi sönder en 850 den höll i 4 minuter och 42 sekunder! på midsommardagen var vi till Vattholma och såg peter :) jag hann dock inte hälsa men han hälsade en kram och puss till mig! :)  igår fick jag äntligen sommarlov efter tre veckors jobbande på willys! 

 Ikväll kommer min kusin och hennes kille Mats  sen deras barn Hugo sen tror jag farmor och farfar kommer. Så måste hem fort och städa så det ser okej ut hemma. Mattias är och fiskar medan jag sitter här och som sagt det är lugnt! Nästa vecka blir det power meet onsdag torsdag tror jag. Sen sundsvall på helgen! Ringensband Lou siffer ska spela :)

Synd att man inte kunde åka till Rättvik på big lake run men har inga pengar :(


Men ni får ha det så bra alla glaada =)

 Tycker om min Mattias<3

RSS 2.0