30/9-09

Tjabba!
Sitter här och måste gå tillbaka till lektion snart.. Hittade  inte lillla kissen igår. Så Tindra måste ha ätit upp den eller gömt den väldigt bra för vi hittaden den inte.

Eva kom hem i går.. Jag bakade en äppelpaj och gav henne en blomma :) ( snäll jag é hihi)

Idag slutar jag kl 14. :DSen ska jag hem till mattias och fortsätta med brorsans kollage som jag håller på med. han fyller ju 20 den 8/10 :D

nej nu måste jag sluta för ewn viss vårta tror jag sitter bara vid blocket och kollar! Blir så jävla less på den mäniskan!!!

hejdå på er! Älskar Mattias Kniivilä <3

29/9-09

Hejsan!
De var länge sedan man skrev nu!!
Hänt mycket sen sist men jag vill skrva en sak och det är om Tindra. (mattias katt) Hon fick 3 st kattungar i lördags. En dog direkt och en dog i söndags. i går (måndag) så fick vi åka in till Ultuna med henne för hon hade kattungar kvar i magen. Det visade sig att det var 2 st kvar.Tindra blev opererad och dom klarade sig inte.. :'(
Inatt så har jag varit som en kattmamma för den sista kattungen som är kvar. Men tror tyvärr inte att den kommer klara sig. Jag gick upp varannan timme för att mata den och försöka få den att kissa och bajsa..Man får hoppas att den är en stark!

I lördags var vi även upp och grattade Eva (Mattias mamma) som fyller 61år. Hon ligger på sjukhus, hon har börjat lagra koppar i kroppen igen.. (hon har en kopparsjukdom som är väldigt ovanlig)Hoppas du blir bättre!

Nu har jag retsaurangkök så jag måste skynda mig tillbaka för snart öppnar restaurangen (är vid kallrätter).

Ska till tandläkaren senare idag.. Vid 14.10 länge sedan sen sist :P hihihi!!


Kram på er alla! 

 


RSS 2.0