8/1-2011

Nytt år nya möjligheter!
På julafton var jag inne hos min mor. Fick en stor julklapp som såg ut som en surfingbräda. Mats skoja och sa att ja nu har jag fixat två biljetter till Hawaii också! Men fråga mig inte varför min suringbräda hade ben och att man kan fälla upp den som en stryckbräda? Efter all god mat och fina julklappar så åkte jag till Mattias familj och gav de min a klappar och jag fick många fina av dom! tackar! :) En väldigt fin present av älsklingen var serien "tre kronor" :D tack plutt!

Juldagen åkte vi till pappa och Marianne för att fira julen och äta julfrukost! Fick även där många fina julklappar! Senare på kvällen blev det motorgården med Mattias och Johan. Träffade mycket trevligt folk:)

På nyår var vi först hemma och bjöd Pipen och carina på hemgjord pizza sen åkte vi ner till garaget där vi fixat och donat. Mysigt skare va! Det kom massa roliga människor! Det blev ett mycket bättre nyår än vad de var förra året! Tack alla underbara människor! Grattis till Fredrik och Sandra som förlovade sig :)

I onsdags (5/1) Så var vi på avesta vintercrusing, älsklingen körde pipens dart. Det var Pipen, Carina, Jimpa Mattias och jag! =) Vi hade skit skojigt och vi var hemma halv sju på morgonen. Min älskling var väldigt trött vilket är förståligt eftersom han hade varit vaken i 12h. Det var iaf inte lika kallt som förra året och det var en fördel. Vi var även in och dansa på deras motorgård.

Igår åkte jag och min plutt skridskor för första gången i år! Sen att klockan var halv tolv och att det var ganska svårt att hitta en is som var lite plogad. men vi gjorde det efter att vi åkte runt och kollat i Skyttorp, Björklinge, vattholma och sist hittade vi en plogad is med lite lyse i STORVRETA! :) Mattias e allt för gullig! När han får för sig att göra något då ska han göra det ocksp spelar ingen roll vad än klockan blir.  :)

Idag sitter jag i butiken och senare ikväll blir det troligen bio med älskling och vem vet om någon annan vill hacka på?
Idag skulle Evlis fyllt 76 år Grattis till honom! Det firar butiken med att man får en Elvispåse på köpet om man handlar för över än 200kr! :)
 

God jul och gott nytt i efterskott! Hare bra och jag säger bara att ta hand om varandra!
Kramisar Annapanna!


RSS 2.0