16/1-10

Hejsan hoppsan!
Idag sitter jag och jobbar igen.. xD
Blev nog inge jobb som telefonförsäljare.. :( men de är bara att leta vidare..
Har hämtat golfen hos far och mattias och jag körde den till Älskling.. Ska väl greja lite grejer som : Stötdämpare bak, lagring fram, torkarblad ibak, stänkskydd bak, tona bakrutorna m.m hihi!
men ska packa lite ordrar så hare bra och kraaaaaaaaam på er! 

9/1-10

Hejsan! Länge sedan man skrev...
Nyår var inge vidare eller jo började väl bra men nya året började inge bra efter 12slaget.. man kan säga att det blev fler slag efter 12.. Iget man vill prata om så skriver inget mer om det..

Nya året hitills:

*Pratat med polis (på nyår)

*fått vuxenpoäng av pappa och Marianne. (Man får ett vuxen poäng om man ätre sill! men jag hade lagt in sill så jag fick dubbelt så mycket!)

* Varit på bio med älskling, vi såg Göta kanal 3! Den var braig!

*Lärt mig nya kassa systemet i butiken.

*Lärt Sandra nya kassasystemet.

*Åkte på Crusing i Avesta med Patrik,Pontus, Tommy och FoZZing!

*Älskling och jag har fixat 5 kubikmeter ved! (jobbigt! Fick dumpa av allt vid uppfarten och sen fick vi ta skottkärror och köra fram och tillbaka. jag blev lite sur när jag välte 5 gånger..)

* Varit i Stockholm med Mamma! Fick ett par jeans!

*Sökt jobb!

*Bjudit över Pipen och carina på middag som tack för hjälpen med veden. (pipen var med och hämtade den hos hans morbror)

*Jobbat i butiken!

De är väl lite av vad jag har hunnit med under den korta tiden under 2010 hittills!


Ska hem sen till älskling och vet inte vad som händer.  Detär ju Arlanda som har fest ikväll men är ju ett halvår för liten och dom är ganska hårde på den saken... xD Sugen på att åka å sladda eller nått..

hare bra och får se när jag skriver igen..

Älskar min Mattias Kniivilä

RSS 2.0