7/8-2010

Tjabba! Snart är sommaren slut! :(Känns iaf så för när man varit i Rättvik är det inte många veckor kvar till skolan börjar.. :(

Har somsagt varit i Rättvik, Skoj som bara den! Åkte upp i söndags sen hem i torsdags. Vi träffade Peter Jezewski i tisdags. Han spelade på sjövillan, snäll och trevlig som vanligt. Det var även ett bra framträdande!  Sen onsdags åkte jag och älskling till travet i Rättvik på Drive in Movie och såg Bröderna Karlsson. Den var för jävla skojigt. Jag rekopmenderar att ni ska se den!

Igår var jag och körde på körskolan tog en dubbellektion. Sen gick jag till Mariannes jobb sen åkte jag med henne hem sen grillade vi och jag gick banan med Ludde sen träffade jag min kusinvitamin Annie och Hennes son Hugo :) Trevligt trevlig vi spelade Fia med knuff och farmor och Hugo fuskade mest tror ja. xD Jag förlorade fan va bra ja e :D Senare på kvällen hämtade  mim älskling mig och jag fick övningsköra hem :)

Idag är jag i butiken och det är 20% för det är 45 år sedan som The Beatles släppte HELP. Mamma har varit med idag. Sen ska jag handla sen hem fixa mig inför kvällen sen åker vi till Inger och grillar sen blir det Skogsvallen!

Fullt ös nu på kattungarna och Tindra  fösöker ta in möss till dom så man får försöka ha koll när man släpper in henne så hon inte får med sig dom. Kurre är fortfarande dålig men hoppas på att han blir frisk snart!!!

Älskar min Mattias Kniivilä

RSS 2.0