10/6-2010

Hejsan hoppsan! Jag är så dålig på att skriva blogg.

I helgen som varit var Jennie, Peter, Mattias och jag till Ottarsborg på Svenne Rubins :) Det var skoj skoj och skoj! Jennie sov hos mig och Mattias typ hela helgen :) Så de var roligt! Denna vecka har jag suttit i butiken typ varje dag. Sandra är ledig så jag jobbar ist :) Imorgon (fredag) är det skolavslutning:) Sen sommarlov för många men jag ska jobba i tre veckpr innan jag får sommarlov. Jag ska sommarjobba på Willys på Kungsgatan :)

Jag är så jävla dum! Hur tar man bort en vänförfrågan på facebook? Dum dum jag är!IDIOT heter det tror ja!

Nu har jag bara två dagar kvar att jobba Fredag och Lördag :)
Sen på lördagskvällen ska nog jag och Mattias till Forsmark och fiska :) Annars blir det nog lugnt i helgen.. Snart fyller jag 18! Den 18:e :DSen den 19 e de fest! Hyrt Klubbis i Skyttorp. Kommer nog ha lista så det inte blir för mycket folk. Hade väl kanske varit annat om man haft hemma eller nått kanske..

Har jag skrivit att jag kom in på Flustret? Först var vi på inflyttningsfest hos Daniel Alm sen drog vi till Flurran :) Tro de eller ej men jag kom in! Tack Almen för drinkarna och för att du betalade inträdet :) Första gången man går på krogen och man är inte ens 18 och man kommer in på Flustret där det är 25.. xD

Ikväll ska jag till Pappa och Marianne :) Pappa och jag ska övningsköra lite grann sen ska vi köra golfen till Skyttorp. Sen ska älsklingen skjutsa hem mig och pappa =) 

Nu får ha det så bra :)

RSS 2.0