17/6-09

Hej å hej å hej å  hå!

 Nu får du lite att läsa  Jenny :D

Idag så har man som en liten födelsedag då. ( fyller i morgon men efter som jag har skilda päron så får jag två)   Igår så Städade hos morfar :) Sen  åkte farsan och jag  å handlade. Sen hem och jag gjorde smörgåstårtor :) Åkte epatrucken in  till stan och åkte till donoken vid 4 mackarna och träffa Cariina :D Vi tog en latte och snackade skit. Vi kom även på att vi ska göra en litsa om saker vi inte vill äta när vi hamnar på ålderdomshem.. xD Vi ska INTE ha mat som är ihop blandad som tex spagetti och köttfärsås som är ihop blandad med grönsakerna.. xD  Sen åkte jag hem till morsan och sov där. vaknade av att hon kom in och sjöng, har man inte en för gullig mor. Sen skalade jag potatis och har suttit vid datan typ ett bra tag. Ska göra sallad snart :D  Sen ikväll kommer kusinerna och morfar m.m Sen ska jag åka ut till pappa.. Imorgon blir det riktig födelsedag :) Sen midsommar.. och vad ska alla göra då?!  jag ska väl till Mattias, är väl inte så nöjd över alla som  han bjudit...

Jaja, hejdå då!
Mattias Kniivilä<3<3


Snälla slå inte ihjäl mig för jag inte skriver så ofta..

RSS 2.0