20/1 Snööiig daag! ingen sol :(

Hejsan hoppsan!
Nu blir det några rader igeeen! :) Jobbade igår var as najs, men det var skiit lugnt. Folk har nog inte så mycket pengar nu så här i slutet av månaden. Men nästa helg tror jag kommer komma massa folk igen!

Jobbade med Matthias igår. Han är från skyttorp han med så han känner Matte.  Världen är liiiiten! ;) Mattihas( fisken ) har även jobbat i Oslo. Skulle vara najs att åka dit å se hur de ser ut någongång. Efter att fått höra hans berättelser eller vad man ska säga.

Idag börjar jag kl 16 på en fredag! Det var länge sedan jag jobbade så kort på en fredag. Brukar ju vara typ 12 timmar jag får jobba :P Men man ska inte klaga då hinner jag packa ölite grann. Det är väldigt jobbigt men man får försöka bita i det sura äpplet...
 Jag är iallafall ledig imorgon å på söndag, ska bli najs! :)

Ni får hare bra å så. Skulle vara kul å se om de är någon som läser detta. Isf lämna en kommerntar vet ja! :) Va inte blyyg :P

Kram på er å sköt om er!!


Kommentarer
Postat av: =)

I'm Reeding !

2012-01-21 @ 19:30:09
Postat av: Anna

Vad nice!vem e du då.:)?

2012-01-23 @ 07:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0