16/1-2012

Hejsan! Vad jag är världelös på att skriva blogg. Det är ju typ ett år sen sist.
Mycket har hunnit hända på ett år kan jag ju bara medela. Jag har jobbat på restaurangen Plock sen i April. Sen tog jag studenten i somras det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag hade så himla roligt!! Fy fan synd att man inte kan spola tillbaka till den dagen fler gånger å få uppleva det igen. Men då skulle de väl bli missbruk av den dagen hahah!

Två dagar efter studenten så började jag jobba på PLock helt å jobbade hela sommaren, hösten å nu är det ju Januari å jag jobbar fortfarande kvar. Jag trivs å så men det jag trivs mindre med är min arbetstider. Jag har väldigt bra arbetskamrater de är guld värda.

Jag & Mattias är fortfarande ihop å så vi har nu varit ihop i 3 år å 2 månader. Tiden går fort om man har roligt. Undrar såklart va fan tiden tar vägen. Det är läskigt att det går så fort, ja menar jag fyller 20 i sommar!! I SOMMAR!! va fan hände där?  men de ska bli skoj, då får man ju gå på systemet ;) haha det är en förändrig som sker med mig å Mattias å det är att jag flyttar hem till Jumkil igen. jag får hyra ett litet hus där å så. Kommer vara jobbigt men samtigit bra på sitt sätt. För Mattias å jag jobbar så olika tider å vi går nästan om varandra. ;/

Just idag är jag ledig å de var jag förra veckan med fast det var en hel vecka. Det var skit skönt! så vi åkte upp till Sälen för att hälsa på Linnea.( Hon jobbar just nu där uppe) Vi åkte skidor å hade det skojigt! Gör jag gärna om!! Skönt å få byta miljö lite.

Imorgon äre dax för jobb igen, sen är jag ledig igen lörsag söndag. skööönt! 

Men ni får ha det så bra så hoppas jag på att bli bättre på att uppdatera, men lovar ingenting. Somsagt tiden bara rinner iväg.

Ta vara på varandra  för det kommer en dag då det kan vara försent..


Hepåre! Kramisar från lilla mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0