MAAAAT & tandvärk å blä

Har varit till Österby och köpt nån gel som jag ska borsta på mina tänder. Sen köpte jag Ipren och Alvedon, så nu måste ju min värk försvinna! Har haft lite feber idag också.. Inte roligt.. Så är hemma från jobbet.. Nu ska jag laga lite mat. Det blir Mango Chutney lax med wookade grönsaker. MUMS!!  
Är ute i Skyan idag och igår. Men imorgon ska jag ut till min stuga och fixa. Jag ska även göra en hemlig grej :P Om de går bra skriver jag nog det här senare :P Men hoppas på det bästa!



 



 

  BRA ÖRNI! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jaa kanske det,vad vill du ha hjälp med!? :)

2012-02-09 @ 22:19:46
Postat av: Anonym

Vem äre? :P

2012-02-10 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0