9/2-12

Hej bloggen! Fan vad ont jag har i min mun. Mina visdomständer har tänkt att de ska börja komma nu. har as ont!! Kan inte öppna munnen helt å gör ont då jag äter. Sen så¨är jag lite uppsvullen på underkäken. Gå till tandläkaren nu kostar ju en förögenhet. Inte kul alls. Ska kolla med min morbrors fru om hon kan kolla lite. hon är ju tandhyginist. Så hon borde ju kunna bedömma lite iaf.

Inatten som var sov jag hos min Mattias. Innann de sov jag i min stuga sen i söndags. :P fast i söndags sov jag hos Sandra. jobbade innan de å sen åkte jag och hälsade på morfar. Han grattades då för han fyllde 92 år! Så stort grattis till min älskade morfar!
Sen mån-tis nätterna sov Sanna och Nova hos mig :) Så har inte varit helt själv. De är läskigt!

Igår så var jag till Wirvla  och färgade och klippte. Hon är as duktigt!! :D Tack söta du! Så nu har jag lugg!! :D


Synd bara att den är lite mörk i kvaliten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0