14/2-12 Vila i frid <3

Sanna åkte med mig ut och sov hos mig igår till idag. vaknar halv sju av att mamma ringer. Göte som legat på sjukhus sen i fredags har nu gått bort..
Han åkte in i fredags för att han hade ramlat, han hade brutit lårhalsbenet ( eller va de heter). På lördagen så opererades han, men efter operationen så kom inte njurarna igång. På lördagen så grattades Matte så jag gick dit efter jobbet. Sen sov jag kvar hos mamma och matte. På söndags morgon så ringer de från sjukan och medelar att Göte inte är bra. Mamma och Gunlög åkte då upp. Jag sov lite längre  sen åkte jag upp vid kl 14. Mamma blev då väldigt glad att jag kom. jag är nu själv glad att jag kom dit. 

Göte låg med syrgas och "gurglade" han hade som "slem" i mun och hals. (troligtvis från njurarna".Man såg hur han samlat på sig vätsa. Läkarna kunde inte ge honom nå vätske drivande pga av att han hade hjärtssvikt.   
Göte som är gammal brottare fick nu brottas sin sista match. Den var tuff och han förlorade.. Hoppas du får det bra i himlen med många andra brottare. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Det var du som lärde mig att spela svälta räv, du har även lärt mig att bara man har viljan och att man är envis så kan man komma långt. Att man inte bara ger upp. För du var väldigt envis och väldigt viljestark. Du gav inte upp i första taget. Du kämpade väldigt mycket.

Kommer aldrig att glömma dina kort från Eckeröbåtarna, som vi brukade spela svälta räv med.

Vila i frid Göte Öhman <3 Kommer sakna dig väldigt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0