10/2-12 Molnig dag och tandvärk!

Har haft as ont i käften idag.. Var till tandläkaren och de hade en 2 dm stor spruta i min mun!! Visdomstanden tränger sig ner och kanske kommer få dra ut den senare.. :/ Men fan vad ont de gjorde då de håller på med deras smala nålpingrejer.. Men nu känns de lite bättre efter alvedon och lite vila.

Var på en intervju idag. De som var min hemlis. Men ska på en till eftersom hon jag skulle snacka med inte var där. För hon hade åkte hem pga magproblem. Men blev väldigt sugen på å börja där. ( Säger inte var än :P) Så ska väl kanske provjobba något tag snart :)

Just nu är jag hemma hos mamma och vi har bakat en kaka. (En kalastårta). Men den ska vara inne i en timme så jag är kakvakt. Mamma är och handlar lite till imogon, eftersom Matte ska grattas då :D (Han fyller på måndag) Nu är de dax med alla födelsedagsrace. De blir lugnt i oktober typ då Freddegredde fyller :P

Ni får ha de bra! Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0