27/3-2010

Hejsan!
Sitter här i butiken idag igen och ser massor av folk som går förbi inte många som går in.. Det tycker jag är synd!Det är några som håller på och flyttar ut grejer från ett förråd och de har dörren öppen hela tiden så det drar kallt på lilla mig. Men nu har jag stängt dörren till butiken så det är bara hoppas att folk hittar in ändå. Det är ju isracing idag vet inte om jag ska gå eller hur jag ska göra. Slutar ju inte förän 16.00 så tror jag hoppar det eller nått vet inte.. xD Ikväll så är jag sugen på att gå på Robins och Christoffers fest men har ingen chaffis.. :( Hoppas jag får tag på någon snart..

Mattias är duktig idag och hämtar ved han är gymt duktig så nu får vi varmt igen :) WOHO!! Hoppas vi slipper 15 grader i huset i fortsättningen!!! :D

Får se när Carina ringer hon ska komma förbi så ska jag lämna lite flygblad som de ska ha uppe vid Rebels och vi ska få flygblad eller vad vi nu får från dom :P  Men hon skulle väl skjutsa folket till isracingen först vad jag fattade det som. Hon viste inte om det skulle bli två vändor :P Nej nu tycker jag att det kan komma in lite folk och att jag kan få tag i en chaffiis!!!

jaja ni får hade bra!


♥Älskar min duktiga Mattias Kniivilä♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0