20/2-10



Ikväll då jävlar i Globen! Ska kolla på Rammstein med Patrik och min älskling! Jag blir bjuden av min älskling. En biljet kostar 1040:- Så jag säger bara taaack älskling!!! jag äslakar dig sjukt mycket!!!

De är lov snart eller ja det är de och det är stressig tidsplan på de lovet kan man säga. Måndag, Tisdag ska jag till pappa sen vill Linnea ses Onsdag eller Torsdag. Sen lördag ska jag gratta min morbror först sen till Amanda och gratta henne som fyller 18 år! Hon fyller på onsdagen den 25 men men. HIHI!

Just nu sitter jag i mammas butik och tråkar varit in lite kunder idag men de är nog för det är så jävla cp kallt ute.. Jag håller på och fryser fingarana av mig när jag sitter här. Åh jag hade ju matlåda med mig. Men så hade jag så klart glömt bestick..men jag hittade en kniv här och plastbesticken hade tagit slut, Sandra tog den sista igår.. Jag har tur ja.. Men jag hoppas att det går bra att åka till storstaden ikväll iallafall!  det är nu tre timmar kvar tills vi ska åka jag kommer stänga butiken en halvtimma tidigare idag.

Men ni får ha det så bra. Det är väl ingen som läser min bloggg,det är väl för jag är så dålig på att uppdatera.. :(  och det leder till att jag inte får några kommentarer..

Kram på er alla i kylan!
Älskar min Mattias Kniivilä <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0