6/10-09

Hejsan!
Går gick jag och sara en kortis på vaksalatorg. :) sen åkte vi tåget och när jag kom hem hade Mattias gjort mat:) sen åkte jag med hononm ner till garaget. Fredrik Nyman kom med sin bil och dom höll på och greja med den. Sen Kom Pontus mfl och kollade på Johans bil.. (blezern eller hur fan man stavar.. xD) Sen gick jag till Eva och Pauli :) Sen åkte jag hem till Mattias och bakade Kungens negerbollar :) jag gjorde typ 70 st :) Så nu blir bror min glad.

Idag ska jag hem till mamma och baka och kolla på andra avenyn. Sen ska jag gå på marknad med Mattias :) Sen åka till Fredde och Alex och göra smörgåstårtor :D
nej nu måste jag gå och städa i köket.. Hare bra!!!!

Älskar Mattias Kniivilä<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0