5/10-09

hejsan hoppsan!

Jag är så smidig.. Slog i min armbåge nyss när jag skulle gå in till lilla data rummet här i köket.. xD sen ramlade jag i lördags och idag gick jag till sjuksyster och jag hade en blödning i nån muskel i axeln..
Idag har jag hjälpt Jennie i fisken för hon v ar typ själv. I fredags tog jag det lugnt var hemma hos Mattias och kolla på tv. Först var vi och käkade hos pappa och Marianne. I lördags åkte jag med Tommy. Vi skjussade Mattias till Rickard i Funbo och sen åkte vi till FoZZings nya hus.

Sen åkte vi in till stan och sen hämtade vi Alex, Jennifer och Anton hos Anton. Sen åkte vi in till stan igen :)

Sen hämtade vi Mattias som varit på krom.
I Söndags åkte jag in till mamma och Mats för att äta med dom och Fredde och Alex. Vi pratade om vad som skulle vara på Freddes smörgåstårtor. Han fyller ju år på torsdag men ska grattas både onsdag och torsdag.

Nej nu ska jag ha kallrätter och sen blir det nog att jag går en kortis på vaksala torg ( marknad) sen hem till morsan och baka kungens negerbollar. ( det står så i receptet!) Sen ska jag ut till Mattias!

Tycker om dig Mattias glöm inte det!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0