2/10-09

Tjabba!

Sitter jag här och skriver igen :D hihi blrv inge friskis igår.. Åkte till pappa ist :) Mattias kom och hämtade mig sen. Började kl halv11 idag och vi skulle fika på stan. Sen åt vi på max men de blev typ mer att vi åt på bussen än på max..

Nu har jag precis haft svenska och ska ha matte. :)Ikväll vet jag inte vad som ska hända.. mattias ska typ byta avgassystem på sin nya 740..Imorgon ska han på krom och jag vet inte vad jag ska göra. men bror pratade om att Anton kanske ska ha fest så får la se!

Jaja ska gå och ha matte nu med Lars.. Sen blir de samhäll och jag slutar kl typ 16.. xD

 

Trevlig helg på er alla!!!! Kraam på er! Älskat Mattias Kniivilä<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0