1/10-09

Tjabba tjena hallå ja!

Sitter och har svenska..ska läsa om Bellman eller nått.. Blev klar med Kolaget igår.. :D eller en sida kvar som jag ska skriva grattis på :) Har bara matte kvar sen slutar jag. :D Då ska Sanna och jag till friskis och svettis :D Ska väl kanske skaffa ett årskort :D:D  

Ikväll blir det väl göra svenska skiten och sen blir det väl lugnt..Nej nu måste jag försöka mata nå fiskar hihihi!! Ska skaffa såna på  facebook :)

Ett kort inlägg men men :D

Hejdå! älskar Mattias Kniivilä<3


Kommentarer
Postat av: Kickan

2009-10-02 @ 09:42:18
Postat av: Kickan

Jippie du har uppdaterat :)

2009-10-02 @ 09:43:43
URL: http://fredrikaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0