4/3-09



Halloj!!
I morse kom papap in kvart i 6 och väckte mig. vi skulle gratta Marianne :) hon fyller år idag! Grattis till henne! Sen  gick jag och la mig igen ochg sov till kvart i 7 sen dax att gå upp.. xD Sen var de ba knata till bussen.. På bussen satt carro som var social :) Jaha sen station byta buss ( intresse smurf skuttar runt)  Första timmen hade vi matte :) fick reda på att jag fått G :D woho, tur jag klarade omprovet! =D Andra lektionen hade vi engelska och då var det bara att fortsätta med engelska provet.. xD Nu sitter jag och är hungrig som ett djur.. xD har svenska och har precis skrivcit klart mitt svenska referat prov! Åh hon är inte lite jobbig hon svenska kandidaten! Skuttar runt med sina kryckor är jobbig!

Sen blire äntligen lunch. Sen idrott och sen har jag livsmedelskunskap och sen ska jag ner på stan och träffa Millan en snabbis. Efter de tar jag bussen hem och då ska jag säga hejdå till papap och Marianne de åker upp till stugan! 

ÅH VILL HA HELG!! 
Palla att vi går till 16.15 i morgon och 16.20 
PÅ FREDAG!!!!!!
 
Sen blire väl motorgårn på lördag! :D Taggad som fän!

Kramar på er och ha de för jävla braigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0