27/3-09

Tjabba tjena hallå!
Igår åkte Patrik,Kniven och jag upp till Gränby och handlade present till Helena. Sen åt vi på max sen åkte vi till skyttorp.
Sen hjälpte jag Kniven att byta värmepaket i 284an. så blir kanske åka den ikväll :D:D
Sen hjälpte jag hans mamma att sätta upp skyltar till loppiset hon fixar med  i ladan :)
 Nu sitter jag och har svenska.. skriver bokredovisning.. xD Trött som faaan!
Sen har jag engelska sen datorkunskap, Lunch sen Idrott. Sen ska jag träffa Elin så jag får mina pengar och min tröja och hon får sina kläder..
På kvällen ska kniven och jag käka hos Sabina och Tommy.  Sen blir de väl stan :D SKOOOOOOOJ!! SÄGER BA 284a! :D:D
Jaja ska fortsätta med svenskaskiten!
Tjossan på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0