26/3-09


Booli boolii!
Utvecklingssamtalet gick bra igår!  Tog bara 10 min xD Sen fick jag en film av pappa för jag var så duktig och för jag körde pappa och marianne i lördags. Jag fick filmen "rallybrudar" Pappa tycket att jag skulle hitta på nått bus så vi skulle prata mer  på samtalet xD hahahah!
 Innan samtalet åkte jag ut till Jälla och hälsade på Linnea :) Fin skola. . xD Sen efter utvecklingssamtalet så åkte jag tåget till Kvien:) han bjöd på Voffla :D Nu sitter jag och har Hotell min sista lektion. Har haft matte. Slutar 11.15 idag :D Sen efter de ska Eve,Snirre och jag till Sanna och spela Wiespel :D:D

Ikväll blir de väl kanske hjälpa Kniven med att fixa värmepaket på 284an.
Måste sluta nu och svara på lite frågor om uppsala.

Kraaaaaaam på de!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0