25/3-09

Booolliboooilli!
Idag fyller Hugo år! Grattis du blir stor nu hela 7 år!
Slutar 13.30 idag så åker kanske ut till Jälla och hälsar på hos Linnea! Sen hem och så kommer pappa och sen åker vi på utvecklingssamtal 17.20.. xD  Sen hem till Anders Mattias Kniivilä!  Saknar honom!
Idag har jag första timmen Matte sen Engelska ( som jag har nu) sen svenska, lunch och sist livsmedelskunskap..
Igår så kom inte min buss. Alltså 14.25 bussen.. xD Så fick ta 844an. tack farfar för att du hämtade mig :)
Sen åt vi pannkakor sen somnade jag och sen ringde Kniven :) <3 Sen tog jag ett bad. Sen SOVA!!

Jaja ska lysasna på nå engelskaskit nu.. Herrååå !!
Booolli boooli!
Idag har väl Kenny Starfighter premiär :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0