23/3-09

Tjabba tjena Hallå!!
I Fredags så jobbade jag hois Tord. Fick en cola och en Macka... XD Jobbade änså i 6 timmar i disken.. Sen kom Kniven och hämtade mig. Vi fick punka men som tur var så var Sabina,Tommy,FoZZing och Patrik i närheten så vi fick låna ett fälgkors! Sen sov jag hos Kniven :) Sen på lördagen grattade jag farmor hon fylde 83? sen fixade min kusin Annie en frisyr och sminkade mig inför 50-tals festen! Elle fyller ju 50 ( Emelies pappa) Sen fick jag vara fyllechaffis! pappa och Marianne åkte med mig. De var skoj som fan på festen och god mat och fina tårtor! Sen kom Kniven,Sabina och Tommy. Så pappa och marianne åkte med dom och Kniven åkte med mig :D Sen åkte vi in till stan. Sen sov jag hos Kniven. På söndagen sov vi til typ 12. Sen tränade Kniven och jag sov  och kollade på tv. Sen åt vi Pizza och sen åkte vi till Mattias Mamma och pappa. Eva (hans mamma) har varit på akuten hela dagen. Hon  kissa blod :( sen gick vi till Patrik och kollade på "den bästa sommaren"  Sen skjussade FoZZing hem mig till pappa!
Idag äre skola! Hade först Engelska sen svenska, lunch och nu har jag datorkunskap. sen har jag Hotell sen livsmedelskunskap.
Ikväll vet jag inte vad som händer..
jaja ska fortsätta att skriva upp alla i klassens adresser och hur mkt de har kvar på studiebidraget  xD


Tjarrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0