2/3-09

Tjabba!
Idag har ja varit i restaurang köket. Hela dagen sen hade vi engelska! Blä! Sen gick jag och Kickan på stan och jag köpte en present till min låtsas mamma ( nej förlåt så kanske de inte heter.. menar pappas sambo) Alla blir ju så fråg samma och frågar "heter de så nu för tiden?"  haha! I lördags var vi till Amanda fick god tårta och goda kakor :) Sen spelade vi Guitar Hero och sjöng sing star! Skojigt om bara den. Förlåt att jag åkte så tidigt men jag var jätte trött.
 Sov bara 4 timmar..  Mamma kom och hämtade mig typ halv 12. Sen hem och sova! Sov ända till kl11 SKÖNT! Sen rnsade jag min garderob och så rensade jag brorsans gamla. Så jag kunde flytta in mina grejer i den. Så nu måste jag köpa mycket nya grejer. :P Tog det ganska lungt sen på kvällen träffade jag Kniven :) Han hade köpt en sak till mig på båten ( en spermie med  likör i) Gullis då! han är så snäll! :) Vi kollade på herren på täppan. Skojigt sn lite på Beck se skjussade han hem mig :)
 
Nu ska jag kanske upp till stallet snart. Se om Emelie ska dit ska hon inte de så kanske jag struntar i att åka dit. Funderar på att åka till brorsan och kolla på baren som han byggt. 
Jaja, Tjarråååå! kraaaaaaaam på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0