19/3-09

Oj oj! Länge sedan man skrev nu.. xD
Jag sitter i skolan och har svenska. Sitter och läser min bok ( när de döda vaknar) alla i min klass är supertrötta och tror inte nån vill läsa.. xD
Imåndags så var jag med Kniven. I tisdags så var jag ledig och då var jag med Sabina och carina :D Skoj skoj! Igår så tog jag tåget ut till vattholma och träffade tommy och sabina.
Sabina och jag åt chips och drack fanta medans tommy höll på att sänka 960in.
 Idag har vi haft servering till 14.00 de gick bra :) Fick typ 40:- i dricks, synd bara att det går till 3orna :(

Snart ska vi ha våran sista lektion.. xD hotell.. PALLA att vi slutar 16.15.......
Sen ska mamma kanske hämta mig vid skolan och så ska vi åka och kolla på en till serveringsskjota =)

Ska sluta nu tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0