12/3-09

Hejsan hoppsan!
Skola idag då! Hade först servering från kl halv 9 till halv2. Vi var lite snabba så vi fick sluta tidigare:)
Sen svenska och så var det bara att sitta och läsa.. xD  Nu ska vi ha Hotell... Och vi har världensgulligaste hotelllärare :) Hon är så snäll!  haha FJÄSK! hahah!
Igår åkte jag till stallet sen hem ta ett bad och sen kom Kniven och sen sov jag hos honom. I morse så hade hans kylskåp laggt av så då hörde jag med morsan och Mats och de hade på lagret. ( de säljer ju vitvaror) Så Knivcen skulle få de :) Snälla dom är!!!
Ikväll blire väl vara med Kniven. jag ska kolla på Serviges värasta bilförare! så jävla roligt program!

nej nu börjar jag snart.. jag var glad imorse och trodde vi skulle sluta 15.15  MEN sen sa Sanna att vi slutade 16.15.......
Så lagom less man blev då!!!

Jajaj Tjarrrrrrrrrrrå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0