Tja! 16/1-09

                                         

Färgade håret idag :)  De blev chokladbrun :D tack mamma för hjälpen :)  

 Vaknade typ kl 9 av att en gammal jobbarkompis till morsan ringde.. xD Så jag gav  henne morsansa nya mobilnummer och sen somnade jag om. sen vaknade jag halv 11 av  jävla telefonen igen! Den här gången var det farmor. Vi pratade på i minst en halvtimme. Sen ringde jag pappa men de blev ett kort samtal för han var ute och jagade.

 Sen kom mamma hem efter att hon varit hos frisören. Hon var jätte glad och så sa hon att hon skrivit upp oss på färgkväll :D (de är på en frisörskola mamma klipper sig och så)  Men de blir om någon månad :D  fan vad skoj å låta dom färga håret hur  de tycker med massa olika slingor å så kanske. De är ju gratis :D

Nu sitter jag här vid datan och tråkar. Försöker övertala Danne Andersson att bö
rja på lindyhop. 
  Fredrika är också sugen på att börja :D

Se vad som händer ikväll blir väl lugnt tror jag.

Trevlig helg på er!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: linnlandberg ;D

vad är lindyhop? ;D

2009-01-16 @ 18:32:03
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
Postat av: Annapanna

En dans.. Kolla länken

2009-01-17 @ 13:10:42
URL: http://effan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0