Hej hej! (igen) 12/1-09



Haha nu skriver jag igen! Men va faan.. har man tråkigt så.. xD Nu har Jenny hittat till datorn iallafalla :) haha :D
Millan och jag är typ samma lika i våran förkylning(?)  Det är så drygt att vara sjuk!! Känner mig precis som bilden visar..
(väldigt gammal bild)har inte gjort  mycket idag, suttit vid datan mest.. Pratade med Nea idag också. Hon ska till skolan i morgon :) Woho! (hon har varit borta från skolan i typ 2 månader för hon skadat ryggen)

Jaja ha de förjävla bra! Se när man kan komma tillbaka till skolan igen..

Puts och krom!

Kommentarer
Postat av: linnlandberg

hm ja jag får väl kolla om den finns på biblioteket då ;D ja eller hur , hon borde ge lite till oss! xD puss

2009-01-12 @ 16:32:35
URL: http://linnlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0