Hallo 15/1-09

                                                     
Bild på Millan och jag från Tjejmiddagen den 26 september! Känns som de va igår. FAN VAD TIDEN GÅR FORT!!


                                                     


Hostade jätte mycket i natt, mamma vaknade av det tydligen, för hon kom in t med en kopp te vid typ 3 tiden.Sen somnade jag om och sen vaknade jag kl 5 och då var de en hostattack igen.. Så jag gick upp och gjorde honungsvatten. Sen sov jag som bara den ända fram till halv 11 :) då Jag vakade av  att mamma ringde. Sen lyckades jag somna om och då ringer nån och söker Mats. Jaja tänkte jag och bestämde mig för att gå upp. Sen har jag skrivit 2 uppsatser, räknat matte och så har jag skrivit svaren till instuderingsfrågorna i Hotell. Sen ringde sötnosen på bilden :) Tack gumman jag har mått bättre sen vi pratade :) Hon har ju samma lika sjukdom. fast vi kom fram till att hon ligger säkert tre dagar före xD haha! Ögonen är bättre idag är väl för jag sovit med salvan i 3 nätter nu. När jag vakade så var jag dunder glad av att näsan inte var täppt men senare så började den att rinna igen :(

Mitt på dagen kom det två gubbar hit med en tvättmaskin ( väldigt liten) och en ny spis :D  Mats ska väl ta hem dom och pröva de eller nått.. ( han är produktchef på cylinda)

Jo jag ringde Sandra idag också :D Kul att prata med dig också sötnos  du är alltid glad så du gjorde mig dunder glad. Synd att jag inte kunde följa med dig på stan idag:( hade gärna gjort det om de inte var för den här jävla förkylningen! 

Snart kommer väl mor min hem och de blir väl en mat bit sen ska  Mats koppla in nya spisen :D Sen blire väl att pröva den :D Skoj skoj! Måste väl läsa lite i "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" har ju massa svenska uppgifter till den xD   

Jag var till skolan igår och hämtade lite böcker lite och lite var väl alla mina böcker ^^ Sen skulle Erik låna boken kim novak.. Så jag  gick runt i HELA skolan och letade efter honom. Visste att han skulle vara på ett möte men jag kunde ringa iaf sa han. Jag ringde typ 5 gånger men inget svar.. xD Sen när jag går förbi nere där LP håller hus så  var ALLA lärare i en sal. Haha ALLA kollade på mig när jag gick förbi där.. haha! Sen såg jag Marcus ( min svenska lärare) och han såg mig så han hämtade Erik. Sen åkte mamma och jag å handlade. Sen när jag kom hen la jag mig i sängen och sov en liten stund. sen vare mat. :D Ceaser sallad  MUMS!    Oj nu blir det ett långt inlägg men men.. xD

Puss kraam på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0