29/1-09

halloj!
Måndag tog jag tåget ut till Carina. Vi var hemma hos henne och hade de pratglatt och roloigt.
Tisdags så  var vi typ 6 st i varmköket. Skoj skoj allt gick mycket lättare alla hjälpte till. Så de va skojsigt! Vi gjorde beasås! de va gott men jobbigt! På kvällen var jag med Kniven! Vi å¨kte till hans mamma och pappa och fikade: ) de var trevligt :)
Onsdag så var de skola sen åkte jag och Kickan ner på stan och vi träffade Jenny. Sen gick vi och fikade på stroken. Gott gott. Träffade många från brantan. Såg tex Boel på storken sen kom Dennis och Sara :)  Sen tog jag bussen hem och sen gjorde jag massa matte. Senare gcik jag över till farmor och farfar och fikade. farfar har nbämligen namnsdag:P Pappa och Fredde också! GRATTIS! 
Torsdag = idag Har inte så mkt att skriva mer än att det inte blöir någon bugg ikväll för Mickaela är sjuk-.-  Nu måste jag kila för Sanna väntar på att jag ska skriva klart.. Ska ha lektion om 3 min.

Tjarrååå kraaaam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0