22/1-09

Bild från 9ornas avslutningsfest 4 Juni 2008


Idag har det varit skola(igen) haha de är ju liksom inte ovanligt.. Frösta lektionen va matte sen hade vi, näringslära, lunch, livsmedelshygien och datorkunskap.
På luchen : vi åt pizza i g-matsalen  sen gick vi till d- matsalen och där va de pannkaka xD snacka om att man var mätt sen xD
Sen  åkte Malin,Matilda, Miccis och jag ner på stan. Miccis stannade kvar på 4.an och åkte hem, Matilda med. så Malin och jag gick  till donken malin skulle käka lunch. Sen träffade vi några av Malins kompisar. Sen gick jag till Åhléns upp till fiket. Där va FridaS ,Robin och Theodor :) Vi satt där och pratade ett tag. Theo sprang  runt lite då och då så Frida fick springa efter xD sen Gick vi  mot bussen. jag fick köra barnvagnen :) *stolt*  Sen sa vi hejdå till Frida och Theo vid s.p gallerian. När jag kom hem så läste jag i Kim Novak.. Sen var de mat och sen fixade pappa och jag med den nya generatorn till epan. Dom andra 3 jag har funkar ikke.  Pappa var till skroten idag och köpte en :D Den var från en Nissan micra. Den passa och funkade fint. Men remmen var lite stor men pappa ska ta hem en från jobbet. Men vi fixade så den blev spännd så jag kunde ta en tur. Jag åkte till Jenny men hon var inte hemma. Så jag åkte runt lite i Jumkil sen åkte jag hem och tog ett bad och läste Kim Novak.

Förlåt Nea att jag inte åkte till dig. Du ville ju vara med mig idag. Sorry. Någon annan dag kommer jag till dig kanske :)

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0