21/1-09

 


Idag har det varit skola! Första lektionen hade vi matte och jag gjorde 2 prov blää gick åt helvete! Sen hade vi engelska gick ganska bra, sen Svenska då satt vi bara och läste i Kim Novak badade aldrig i Genesaretssjö. Sen lunch och senare livsmedelskunskap. Då läraren kom typ 25 min försent. Men förklaringen va att de stod 5över ¨på hennes schema och på vårat stod de kvart i xD

Sen åkte jag och Jennie ner mot stan och vi gick in på skopunkten för jag skulle lämna in mina skor.. fick pengerna tillbaka sen gick jag till stationen och Jennie in på the phonehouse. Hon åker till Egypen inatt eller nått sånt typ. Ha de för skoj gumman!

När jag va vid stationen kom Bobbin och vi satt och snackade som vanligt på bussen. Carro klev också på :D  Sen när jag kom hem kollade jag på "en fyra för tre" sen var de mat och sen hoppade jag in i ett varmt bad :) och nu sitter jag här! Ska snart ringa mamma min:) fråga om jag kan jobba i affären på lördag :)

Igår tog jag tåget till Kniven. Han höll på i garaget, han skulle korta växellägena på 740in! (så han slapp slå sönder sterion så fort han skulle ha i 3:an ) Sen åkte vi runt och sladdade. Där Patrik bor stod det två polisbilar.. xD Idag fick vi reda på varför de var där:

Två personer funna döda i Skyttorp. En man och en kvinna hittades avlidna i en lägenhet. Dödsorsaken oklar men polisen utesluter inte att kvinnan bragd om livet.

Säger bara FY FAN! Usch!
Nu ska jag gå och kolla lite på tv och snacka med min mammi!

Kram på er! Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0