24/2-09

Hejsan!
Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.. xD  Jusst nu har jag svenska.. Skriver referat.. SKIT SKOJ.. Helgen har varit lung och de var skoj som bara den i lördags. På söndagen så var jag med kniven vi tog det lungt  och spelade tv spel.:)Grattir till Patrik som fyllde år i söndags!

Igår så hade vi restaurangköket. Agge och jag gjorde salladssåser, lite förberedelser till förrötterna, och så gjorde vi efterrätter :) cheescake :D
Sen när jag kom hem somnade jag på soffan och sen när mamma kom hem gjorde jag cheescake;) Sen åkte ja till Kniven :) 
Idag hade jag inställd matte så började inte förän kl 09.50 och då hade vi engelska.. xD Sen lunch och nu svenska. Sen ska vi ha klf tid och sen datorkunskap.. Sen näringslära är inställd den också :) Ikväll kommer Elin  och hämtar sina grejer. =) Nej nu ska jag fortsätta med mitt referat. Tjarrå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0