13/1-09

Tjabba!
Igår var väl en jätte bra dag xD*not* först i skolan så gicvk allt bra med att fritera maten. Men sen sa Krister att vi skulle hälla den gamla firteringsoljan i sopsäcken och släga den. Sen kom Eve upp och ba de är överallt! Då var de friteringsolja i hissen och ända ner till soprummet xD Så jag hjälpte Eve att skura lite. Krister började strö salt på golvet när vi skurat.. Så de inte skulle bli så halt.. När vi åkte i hissen och skurade där så skulle några 3or kliva på nere vid sopstället. Dom: Vad gör du Krister?? :O Krister: Jag smaksätter hissen! och så fortsatte han att strö salt.. xD¨Sen åkte jag med pappa hem. Sen åjte jag till Jenny. Vi åkte och tankade. sen åkte vi till Amanda :) när vi åkt en bit påvägen hem får vi möte. trångt som de va så kom ändå den bilen förbi men jag satt fast x
D ena hjulet var nere i diket.. xD men de stannade och skulle hjälpa till och putta. Slutade med att halva epan var nere i diket.. xD Så Jenny ringde Amanda så fick hennes pappa Robert komma och hjälpa oss med traktorn. Tack så mycket för hjälpen!

Idag varit ledig idag! :D Det är omprovs dag i skolan så jag har inga omprov.. :D Tog bussen in till stan vid 12. Sen träffade jag Elin. Träffade även Jenny coh Linn en snabbis. Skulle få pengar av jenny. Sen gcik Elin och jag hem till mig och käkade spagetti och köttförsås :) mums! Sen knatade vi ner på stan igen och sen vidare till upplands motor för att hämta pengar av Kniven  och Tommy. Sen gick vi ner på stan och träffade Elins kompisar :) Sen gick vi till Lustgården och köpte en present till Patrik! :D Sen knatade jag hem. Har hjälpt mamma med maten och snart kommer morbor, hans fruga, en kusin vitamin och bror min. Mats fyller år idag nämligen! Stort grattis!
Grattis till Kalle Malmström som fyller 17 år idag också!

Se vad som händer ikväll då, är väl med Elinpelin tror ja :P

Så Röj på er och hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0