28/4-09

Hej som i Helium!
Sitter i skolan och har lunch och pluggar på lite om mineralämnen.. Ska ha förhör om 10 min xD Men fastnade vid datorn.. xD Agge och jag sitter i klassrummet och tråkar. xD hahah Agge på bussen igår., xD Nazter-sexy hahahahahha!
Igår så käkade jag hemma hos morsan och Mats sen åkte jag ut till Skyttorp. Träffade Carina och visade nya kjolen jag ska köpa av Angelica ( som jobbar i morsans butik). Sen åkte jag till älskling.  Han var jätte trött stackan sov ju ingenting i måndags natt, han hostade hela natten. :( Men i natt hostade han inte lika mycket. Sen så grejade jag i rabatterna medans sötisen tränade.  Jo träffade Sabina på stan en snabbis. Får la se vad som händer sistaApril om de blir sala eller om de blir lugnt... 

Snart ska morsan och mats gifta sig de är på lördag. Ska bli skoj!  Men min älskling är nervös, förstår honom han har ju aldrig träffat min släkt.. Men de kommer gå bra :)

I helgen grattade vi Millan (på lördagskvällen) och i fredags åkte jag med Pip och Carina :) Sen kom älskling in till stan och jag åkte med honom. Sen på lördagsdagen så var de Vikstamarknad :) Köpte en tavla på Merolyn :) 150:- väldigt stooor!  Åkte med Pipen,Carina,Kniven,Tommy,FoZZing & Patik till Millan :)
Nej ska väl plugga de sista 2 minutrarna om mineralämnena tex jod xD Dryyyyygt!

Tjollahopp!

(skriver inte så ofta är inte så mkt framför datan längre..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0