14/4-09

Tjabba!
Åkte med till Elmia på fredagen och bodde i Gränna till söndag! Skoj som bara den! Glad att jag åkte med! mycket fina bilar att titta på och vi lärde känna några stockholmare som var skojiga! idag har jag varit hemma näsan rinner och ont som bara den i halsen! Ringt runt till olika ställen och kollat efter jobb.. xD
jag har varit hos Mattias nästan hela lovet. På måndagen åkte jag, Carina och Sabina till Tuhns. Sen tisdag krattade jag löv och tog det lugnt hos Mattias.  På onsdagen städade jag hos morfar:) Torsdagen åkte jag och Sabina till tuhns (igen) sen fredag åkte vi till Elmia. Skulle inte med från en början men ville så gärna med så åkte med! Och jag ångrar mig inte!

Jaja ska ringa min älskling nu :) Saknar honom så ska inte träffa honom förän på fredag.. :(

Puts och Krom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0